Sunday, December 12, 2010

If we ever meet again (:

hey. lamaa jugak aa tak update blog yang tak setai niii. err sebabnya hanya satu iaitu MALAIH TEROK ==' okay aku dah gila. pada 12.12. 2010, saya dan kawan saya telah ke PARKSON untuk beli barang-barang yang merapuu. err, macam gedik la pulak tuleh macam ni kan? aa mmg gedik pon. okay saya, adek saya dan juga kawan saya (lupa nama) pon pergy laa round satu parkson. then kami p makan KFC xD okayy. thenn kamii pon balik stelah ayah saya sampai di parkson untuk ambil kamii. thenn sampai rumah amilah jadi gilaa. kami record video macam2 ouhh. asalnya dia nak mai nk tgk dispecable me. tp tak berjaya setelahhh tak sempat. ayah dia nak mai ambek dah :[ haha boleh dak tara tu? borengg kan? HAHA biaqq p. sapa nak baca baca laa.


:|
Love you friends :D
p.s i love you (:
cek milah senoi
wooo
nobel
stalker hangg
problemoo
kat tepi jalan pon jadi qeja
read that quotes
susuu



No comments:

Post a Comment