Thursday, January 6, 2011

Daily schedule.

hey peeps. It is 6 January 2011! Time sygg, why do you want to leave mee soo fast? Did I do anything wrong to youu? *okay merapu. You know what, today was such a miserable day for me. gosh! she is so annoyingg. selama ni maybe bagi muka sangat kot kat dia. AND itsokayy. and hari ni dia kata depan2 aku terus macam tu tanpa pikiaq apa aku rasa. and selamat ja aku tk maki dia balik tadi. dah form3 duk buad jugak perangai dia yg selalu sangat sakitkan hati jiwa raga aku dan orang lain. fine lah. aku takmau laa gaduh-gaduh. dah form3. nak PMR okayy. *sangatt takutt :( * okay stopp.

back to the above topic. hari2 benda yang sama berlakuuu. aku tak start tusyen lagii. esok baru ada Bi. ngoihoii. xD balek2 sekolah tidoq sat. kadang terlajak sampai pukui 7 -.- okay. and Alhamdulliahwashukrulillah, kami tak kena tukaq kelas. yay! bestnyaa. cuma tempat kami duk skrang ni dlm kelas :( tk nampak. dah la kat situ kami ja perempuann. mcm grr! cannot focus. tkpa. lepas ni kitaa try okay, sofia? AND aku jadi bendahari kelas AGAIN. tahun lepas dh jadii. hoho mcm bangga sikit sbb dapat undian terbanyak utk jd bendahari. HAHA! ketua and assistant mmg tk dpt dinafikan jonatahn gedik ngn aida mummy lah(: ketua keceriaan and kebersihan jasmine comelcantiklawacun and amirul. (:

tahun ni macam pelik sikit. form 5 dok kat blok form 4 and form 6 dok kat blok form 5. kenapa pon tatauu laaa.  Mr. Flecther kata sbb biaq budak plg dewasa kat sekolah jaga blok J yg belakang skali tuh. hmm. biaq lah apa pon. asalkan kami tk tukaqq. yehooohiii :D

tapi mmg penat ahh jadi form3 :(




No comments:

Post a Comment